A Stelly Boutique honlapja a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) alkalmaz. Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát. További tudnivalók

Szállítási és fizetési információk

A Vásárló által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termék(ek) legkésőbb a megrendelés feldolgozásától számított harmadik munkanapon kerül(nek) átadásra a szállítást teljesítő cégnek. A Vállalkozás a megrendelést a megrendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni és annak beérkezését követő 3 munkanapon belül feldolgozza.

 

Fizetési módok:

 

online bankkártyás fizetés;

banki átutalásos fizetés;

utánvéttel történő fizetés.

 

Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

A szolgáltatás nyújtó cég neve: Barion Payment Zrt.

Székhely: H-1117 Budapest, Infopark sétány 1.

A Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi a 2013. évi CCXXXV. törvénynek és az EU 2011. évi elektronikus pénzről szóló irányelvének (EMD) megfelelően.

 

 Banki átutalás

A Vállalkozás lehetőséget biztosít arra, hogy a Vásárló a stellyboutique.hu weboldalról történő rendelésének vételárát banki átutalással előre teljesítse. Amennyiben a vásárlás összértéke nem kerül kiegyenlítésre 2 munkanapon belül, a megrendelés törlésre kerül. Ezen fizetési mód választása esetén a vásárlás teljes összegének beérkezését követően adjuk fel a csomagot. A csomag átvételekor a Vásárlónak már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs. A banki átutaláshoz szükséges adatok a következőek:

Kedvezményezett neve: Stelly Boutique Kft.

Pénzintézet neve: MBH Bank

Bankszámlaszám:  10300002-13498177-00014902

Közlemény rovat: megrendelés száma

A Vállalkozás a fentiek szerint a vásárlás vételárának bankszámláján történő jóváírását követően teljesíti a rendelést. Utaláskor a közlemény rovatba a rendelés számát kell feltüntetni. Banki előreutalás esetén nincs kezelési díj.

 

Utánvétes fizetés

Utánvétel esetén a megrendelt termék(ek) árát, a szállítás költségét és az utánvétel díját egy összegben, a GLS futárnál vagy CsomagPontban, készpénzben vagy bankkártyával kell kiegyenlíteni. Tájékoztatjuk, hogy a Foxpost automatáknál kizárólag bankkártyával tud fizetni. Tájékoztatjuk, hogy az utánvétel díját a GLS futárszolgálat és a FoxPost határozza meg, weboldalunkon a rendelési folyamatban az utánvételes fizetési mód kiválasztásánál feltüntetjük az utánvétel aktuális díját.

Utánvét kezelési díja: 400 Ft

 

Szállítási módok:

 

házhozszállítás GLS futárszolgálattal;

GLS CsomagPontra történő kiszállítás;

Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás;

Személy átvétel.

 

Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Vállalkozás a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási módok” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

Ha a vásárlás értéke eléri a 35.000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.
Amennyiben a vásárlás értéke 35.000 Ft alatt van, a szállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:        

 

Szállítás módja Szállítás díja
GLS futárszolgálat házhozszállítás

1812 Ft/csomag

GLS CsomagPont 1512 Ft/csomag
Foxpost csomagautomata 1142 Ft/csomag
Személyes átvétel Ingyenes
Át nem vett csomag - visszautasított GLS utánvét rendelés esetén

1812 Ft/csomag

 

Utánvét  kezelési díja: + 400 Ft

 

GLS házhozszállítás

A csomag feladásakor a futárszolgálat e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz). A kiszállítás napjának reggelén értesítést (email+SMS) kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre vagy személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.
Sikertelen kézbesítést követően a futár még egy alkalommal megpróbálja kikézbesíteni a csomagot, amiről értesítést hagy.
Már az első kézbesítési kísérlet depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kérhető 17 - 20 óra között. Általában 8 és 17 óra között történik a kiszállítás, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

 

GLS CsomagPontra történő kiszállítás

GLS CsomagPont több, mint 400 településen és több, mint 1000 átvevőhelyen található az ország területén. Ezzel a szállítási móddal a Vásárló által kiválasztott GLS Csomagpontba szállítja ki a GLS a csomagot, ahol akár 24 órán belül van lehetőség átvenni azt. A címzett sms és email-es értesítést kap, ha az áru kiszállításra került a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvétes fizetési lehetőség minden átvételi ponton lehetséges, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (emailt) küld a GLS.

 

Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és-küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia.
A folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, ráadásul 0-24 órában elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az Ön által kiválasztott automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti csomagját.

Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.

Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

Személyes átvétel

A Vállalkozás lehetőséget biztosít arra, hogy a Vásárló a stellyboutique.hu weboldalról megrendelt terméket személyesen vegye át a Vállalkozás székhelyének címén (2314 Halásztelek, Üstökös utca 6.) egy előre megbeszélt időpontban. A személyes átvétel ingyenes szállítási módnak minősül, azonban a fizetési módok küzöl ebben az esetben csak banki átutalás (előre), illetve Barion online bankkártyás fizetés választható.

A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

Ingyenes szállítás

A 35.000,- Ft-ot meghaladó rendelés esetén a kiszállítás ingyenes. A rendelés összege az esetlegesen adott kedvezmény értékével együtt számítandó. Ebben az esetben bármely választott szállítási mód esetén a megrendelés összegéhez a szállítási díj nem adódik hozzá, az 0, azaz nulla forint. Továbbá értékhatártól függetlenül, személyes átvétel során sem számít fel külön szállítási költséget a Vállalkozás.